Nu får det vara slut på bloggtorkan!
Det händer lite otrevligheter i min värld och jag känner att jag inte varit så peppad på att blogga här.
Men nu är jag tillbaka, strax med ett nytt inlägg.
/Suss
Nu får det vara slut på bloggtorkan!
Det händer lite otrevligheter i min värld och jag känner att jag inte varit så peppad på att blogga här.
Men nu är jag tillbaka, strax med ett nytt inlägg.
/Suss
Sponsor: Miljöpartiet de gröna i Skellefteå. Meddelandet är kopplat till: Allmänna val i Sverige 2026.
Mer information: Transparensmeddelande.